Žádosti o informace
Informace zveřejňované podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Za přijímání a vyřizování žádostí o poskytnutí informací odpovídá ředitelka.
Žádost o poskytnutí informace se podává ústně (osobně či telefonicky) nebo písemně (doručená poštou, osobně i jiným způsobem, faxem, elektronickou poštou nebo na jiném nosiči dat).
Pravidla poskytování informací
Formulář žádosti o informace - fyzické osoby
Formulář žádosti o informace - právnické osoby
V případě, že bude povinný subjekt za poskytnutí informace požadovat úhradu, písemně oznámí tuto skutečnost spolu s výší úhrady žadateli před poskytnutím informace. Z oznámení musí být zřejmé, na základě jakých skutečností a jakým způsobem byla výše úhrady povinným subjektem vyčíslena. Součástí oznámení musí být poučení o možnosti podat proti požadavku úhrady nákladů za poskytnutí informace stížnost podle § 16a odst. 1 písm. d), ze kterého je patrné, v jaké lhůtě lze stížnost podat, od kterého dne se tato lhůta počítá, který nadřízený orgán o ní rozhoduje a u kterého povinného subjektu se podává.
Úhrady jsou vybírány v kanceláři DDM v hotovosti před podáním informace, žadateli je vždy potvrzena úhrada poplatku. Úhrada nákladů je příjmem organizace.